maanantai 1. heinäkuuta 2013

Tunnustus ja haaste

Olen saanut tunnustuksen ja haasteen jo joku aika sitten. Älkää käsittäkö väärin - arvostan kyllä ja ihanaa, että minua muistetaan:) Mutta olen käsittämättömän huono jakamaan näitä eteenpäin. Nyt olen tsempannut oikein kunnolla ja tässä tulee.

Tunnustuksen sain Suvilta suviruohotiellä -blogista, kiitos!



Säännöt ovat seuraavat:
- kopioi post it -lappu ja liitä se blogiisi
- kiitä linkin kera bloggaajaa, joka tunnustuksen myönsi
- anna tunnustus viidelle suosikkibloggaajalllesi ja kerro heille siitä kommentilla
- ole iloinen saamastasi tunnustuksesta, vaikka se onkin kerrottu post it -lapulla ja toivo, että omat lempibloggaajasi jakavat sen eteenpäin

Laitan tunnustuksen eteenpäin seuraaville suht tuoreille ihanuuksille blogiluettelossani, joiden päivityksiä aina oikein odottaa:

Ankkalammella
Pikku-ketun puuhamaa
Pizzicato
Kerroksia
Hapsuli


Anna-Mari puolestaan haastoi minut kertomaan 11 asiaa itsestäni ja tässäpä niitä:

1. Käsityöt on mun ensimmäinen harrastus, josta olen oikeasti innoissani.Välillä harmittaa, että aloitin näinkin vanhana. Miten hukkaan on mennyt ne vuodet, kun istuin iltaisin telkan ääressä tekemättä mitään. Ja mitä kaikkea olisin saanut aikaiseksi silloin, kun oli tuota vapaa-aikaa enemmän!

2. Mansikkakakku tuoreista mansikoista on parasta kakkua mitä tiedän.

3. Olen 35 v.

4. Vietämme mieheni kanssa 10 vuotishääpäivää parin viikon päästä, yhdessä ollaan oltu jo 16 vuotta.

5. Olen todella onnellinen siitä, että työmatkani kestää pyöräillen vain 10 min.

6. Jos minulla on vapaata, olen mielelläni yksin. Eniten kaipaan ajasta ennen lapsia yksinoloa.

7. En pidä auringonotosta. Lähdemme huomenna Kreikkaan, mutta taidan istua lasten seurana joko varjon alla tai sitten uiskentelen altaalla. Lämpimistä illoista, hyvästä ruoasta ja kauniista maisemista ja ylipäänsä LOMASTA nautin kyllä täysin rinnoin.

8. Lasten syntymän jälkeen minusta on tullut lievästi sanoen neuroottinen. Yritän parhaillaan opetella pois tästä ajattelutavasta.

9. Yritän opetella myös liikkumaan enemmän. Siksipä olen tietokoneella töiden jälkeen mahdollisimman vähän. Pakko karsia jostakin, jos meinaa käsitöitäkin harrastaa.

10. Muistan vieläkin ala-asteen luokkakavereiden syntymäpäiviä.

11. Ensi kesäksi haaveilemme viljelypalstasta. Vaikka en ole koskaan ollut puutarhaihminen ja sisäkukat kuolevat samantien, olen innoissani ja optimistinen. Tytöt tykkää ainakin!

Sain myös Sailalta tunnustuksen, mutta siihen palaan myöhemmin! Tervetuloa myös uudet lukijat ja kiitos ihanista kommenteista edellliseen!

4 kommenttia:

  1. Kiitos Jaana :) Täällä toinen joka harmittelee muutamia "hukkavuosia" käsityörintamalla :) Nuorena tein paljon, sitten tuli hässäkkävuosia, ja K:n ollessa pieni en jaksanut tehdä mitään. Nyt otetaan ilo irti siis :D

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...