sunnuntai 27. kesäkuuta 2010

Vihdoinkin

Olen suunnitellut jo kauan oman blogin perustamista ja tässä se nyt vihdoinkin on! Innostuin neulomisesta, virkkaamisesta ja kodin tuunauksesta 1,5 vuotta sitten. Kotiäitinä oli pakko keksiä jotain kivaa ihan itselle ja vielä sellaista, jota todellakin voi harrastaa ihan vaan kotona.

Kaikki alkoi pipoista, joita neuloin tytöille syksyllä 2008. Neulelehtien ohjeista oli kuitenkin kokeiltava vähän sitä sun tätä ja kannoin kaupoista kotiin vaikka millaista puikkoa, koukkua ja lankakerää. Tilanne on hieman karannut käsistä... Tällä hetkellä lankoja on säilytyksessä useammassa korissa ja keskeneräisiä töitä on useita. Näin alkuun tämän blogin tarkoitus onkin olla myös "muistikirja" itselle - mitä olen tehnyt, miten ja mistä langasta. Esittelen mitä olen saanut aikaiseksi ja tietysti uusia töitä sitä mukaa kun niitä valmistuu.

Koulutusta tälle alalle minulla ei ole siis ala-asteen käsityötunteja enempää. Lähinnä kantapään kautta on opittu, sillä kun johonkin ohjeeseen tai ideaan ihastun, niin se on tehtävä! Välillä puhelinlinjat on ollut kuumina illan myöhäisinä tunteina, kun olen yrittänyt tavata ohjetta äidilleni, joka tuntuu ymmärtävän niitä hieman minua enemmän. Tekemällä oppii ja vähitellen olen innostunut testaamaan myös omia ideoitani - osa onnistuu paremmin kuin toiset :) Tärkeintä kuitenkin on, että tämä on hauskaa ja vihdoinkin löysin harrastuksen, jota ilman olisi vaikea olla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...